كاتب

كاتب

الجمعة، 29 يوليو 2016

انا حبيتك م الأول *..*****بقلم الشاعرة زينب شبل

انا حبيتك م الأول *....
كان لازم تعرف م الأول....
إن انت ف قلبى وهتطول....
عمرى ما هبعد عنك يوم ولا عن حبك هتحول ....
انا حبيتك وباخلاص ....
مش كلمه بقولها وخلاص....
انا حبيتك م الاول....
وهقولك بينى وبينك....
اسأل كده طيب عينك....
مين على طول بيبصلها....
ليل... ونهار ..بيغنيلها....
واسأل ايه عنك باحكيلها....
واللى بقوله بعيده معاها م الأول....
واسأل كده ...مين ..حَبها كده....
اوى.. بالشكل.. ده....
وبيعش ..فيها.. وبيطول....
هتقولك.. إن انا حبيتك ...م الأول....
وانا راضيه... استشهد... بيها....
حبيتك.... وبموت... فيها....
عمرى... بحالهُ انا .. اهديها....
وكمان... مش ..هيكفيها....
لو اقدر... ارجع... واديها....
عمرى بحالهُ... من الأول....
كنت... ماهتأخر... ولا اطول ....
كان.. لازم ..تعرف... م الاول ....
إن انا... حبيتك م الأول ....
عمري.. مهبعد... عنك. يوم ولا عن.. حبك ..هتحول*
بقلم زينب شبل
٢٠١٦/٧/٢٩

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق