يا طوب الأرض
يا طوب الأرض أنا حبيت
في حلاوة حبي ما لقيت
لما شوفت حسنه وجماله
والله يا عالم جنيت
أنا عشت معاه في الجنة
قضيت حياتي أتهنى
وعمري منه ما شكيت
حققلي كل ما أتمنى
رسمنا طريق مستقبلنا
هأحبه والله ما حييت
عصام الباز
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق