كاتب

كاتب

الثلاثاء، 2 أغسطس 2016

انا هبعد *عن ايامك * **** بقلم زينب شبل

انا هبعد *عن ايامك * واسمعها منى بقولهالك يمكن متشوفنيش. قدامك *
بس حقيقى راح * توحشنى* وهيوحشنى كل *كلامك بس تعبت* وغصبن* عنى ولا لقياك ولا حتى سلامك ولا بتفكر تسأل * عنى فى حاجات غيرى كتير قدامك ايوه لوحدى ومش لقياك فى حاجات غيرى كتير.. وخداك
حسا إن الأيام . ٠ وخداك٠٠
قولت ابعد يمكن انساك ف.. الحالتين انا مش لقياك كام سنه وانا وياك فى .جراح ٠ قولت ابعد. يمكن ارتاح
بس انا مش راح اخبى عليك
ساكن قلبى وهو .شاريك مهما هتبعد حبى٠٠فى قلبى هيفضل. ليك انا حبيتك وانت بعيد كان حبك حساه بيزيد ُكنت قريب من قلبى تاملى ومحستش إن انت بعيد كنت اشوفك .انسى ..جروحى.. . وجرحى. ..يطيب كنت. بحس إنى. معاك ..روحى . وساكن... قلبى.. وليا حبيب
انا هبعد عنك واغيب علشان مكتوبلى وده نصيب مكتوبلى إن احب حبيب قلبى ملهش فى قلبه نصيب ايوه ا نا هبعد ايوه هاغيب بس.. هتفضل.. برضو ..حبيب .
بقلم زينب شبل. 1/ 8/ 2016

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق