إيه يابنى آدمين
مملكة الأحزان
إسلام عامر
مملكة الأحزان
إسلام عامر
إيه يابنى آدمين.............مش كفاية
هو لازم اصرخ بأعلى صوت...... ليا
واقول حرام عليكم... ليه تخدعونى
ومن ورا ظهرى تذمو فيا وتظلمونى
والتزم الصمت معاكم ....ماتكلمشى
أسهر طول ليلى......... أراجع نفسى
واعيد حساباتى......... وأكتم جوايا
وجعى وآهاتى........ وأعيش الواقع
............ وم حلمشى.................
هو لازم اصرخ بأعلى صوت...... ليا
واقول حرام عليكم... ليه تخدعونى
ومن ورا ظهرى تذمو فيا وتظلمونى
والتزم الصمت معاكم ....ماتكلمشى
أسهر طول ليلى......... أراجع نفسى
واعيد حساباتى......... وأكتم جوايا
وجعى وآهاتى........ وأعيش الواقع
............ وم حلمشى.................
ليه يابنى آدمين
عايزين تقضوا...................... عليا
واكتب بأيدى ................ النهاية
ولما أبعد............................. عنكم
كافى خيرى وشرى.............. منكم
تلومونى...................... وتعاتبونى
بكل................................... قسوة
وتقولوا ليا إيه .............الحكاية
عايزين تقضوا...................... عليا
واكتب بأيدى ................ النهاية
ولما أبعد............................. عنكم
كافى خيرى وشرى.............. منكم
تلومونى...................... وتعاتبونى
بكل................................... قسوة
وتقولوا ليا إيه .............الحكاية
إيه يابنى آدمين
إيه جرى ...................... ليكم
ليه الحقد فى قلوبكم ......عايش
والغدر باين فى .............عنيكم
لحد إمتى يهون................ عليكم
عيشى............................ وملحى
لحد إمتى تضحك....... وشوشكم
وتبان الفرحة جوة .........عنيكم
لما تشفونى
الحزن مغير شكلى...... وملامحى
إيه جرى ...................... ليكم
ليه الحقد فى قلوبكم ......عايش
والغدر باين فى .............عنيكم
لحد إمتى يهون................ عليكم
عيشى............................ وملحى
لحد إمتى تضحك....... وشوشكم
وتبان الفرحة جوة .........عنيكم
لما تشفونى
الحزن مغير شكلى...... وملامحى
إيه يابنى آدمين
مش حرام....................... عليكم
جرحى يكون.................. بأديكم
ليه تعملو كده ..................فيا
ليه يحللكم دمع.................. عنيا
آه من عذابى شئ مش..... شوية
غير نظرتى للناس فى........ عنيا
غصب عنى ومش............. بأدية
الشوك مزروع من.......... حوالية
أدوس عليه ...............وأمشى
أتجرح أصرخ............ م تكلمشى
طول......... ليلى .........ونهارى
مش دارى بنفسى .......وبحالى
من كل اللى منكم........ بيجرالى
مشغول البال................ والفكر
وعنية تبكى............. م بتنمشى
إيه................إيه................إيه
إيه يابنى آدميييييين
مش حرام....................... عليكم
جرحى يكون.................. بأديكم
ليه تعملو كده ..................فيا
ليه يحللكم دمع.................. عنيا
آه من عذابى شئ مش..... شوية
غير نظرتى للناس فى........ عنيا
غصب عنى ومش............. بأدية
الشوك مزروع من.......... حوالية
أدوس عليه ...............وأمشى
أتجرح أصرخ............ م تكلمشى
طول......... ليلى .........ونهارى
مش دارى بنفسى .......وبحالى
من كل اللى منكم........ بيجرالى
مشغول البال................ والفكر
وعنية تبكى............. م بتنمشى
إيه................إيه................إيه
إيه يابنى آدميييييين
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق